Tak nam mija czas
-
Poznanie litery „p,P” analiza i synteza słuchowa, podawanie przykładów słów, próby czytania, rozwijanie słuchu fonematycznego
-
słuchanie opowiadania H. Bechlerowej „ Wiosenna wędrówka” - rozwianie mowy, zwrócenie uwagi na mijający czas i cykliczność w przyrodzie
-
„ Mój dzień” – rozmowy o upływającym czasie, podawanie przykładów tego co robi się w ciągu dnia zawsze i cyklicznie
-
„ Od zegara do zegara” – zabawy matematyczne, kształtowanie umiejętności przeliczania w zakresie 8, próby odczytywania godzin
-
Zachęcanie do odczytywania godzin na zegarach
-
Zakodowana przyszłość – zabawy matematyczne. Rozmowa na temat tego co to przeszłość, teraźniejszość i przyszłość.
-
Ćwiczenia oddechowe „ Płynie czas”
-
Wehikuł czasu – praca plastyczna, rozwijanie motoryki małej
-
Zabawy przy muzyce - „ Wolno – szybko”