Język angielski- słownictwo na maj
- Szczegóły
- Kategoria: Ogłoszenia - Biedronki
MAJ
2 TYDZIEŃ
NUMBERS
->ELEVEN
->TWELVE
->THIRTEEN
->FOURTEEN
->FIFTEEN
PIOSENKA: Let's Count to 20 Song For Kids
https://www.youtube.com/watch?v=0VLxWIHRD4E
3 TYDZIEŃ
MOTHER’S DAY
->MOTHER
->MAMMY
->FLOWERS
->PRESENTS
->CHOCOLATES
-> MOTHER'S DAY CARD
PIOSENKA: Happy Mother's Day
https://www.youtube.com/watch?v=OYAkwCj6qnA
4 TYDZIEŃ
JOBS
->TEACHER
->DOCTOR
->FARMER
->DENTIST
->CARPENTER
->PILOT
PIOSENKA: Jobs Song for Kids | What Do You Do?
https://www.youtube.com/watch?v=ckKQclquAXU
Język angielski - słownictwo na kwiecień
- Szczegóły
- Kategoria: Ogłoszenia - Biedronki
1 TYDZIEŃ
EASTER
->BUNNY
->LAMB
->CHICK
->HEN
->BASKET
->EASTER EGG
PIOSENKA: THIS IS THE WAY THE BUNNY HOPS
This is the way the bunny hops, Hop hop hop, Hop, hop, hop
This is the way the bunny hops
On Easter day!
This is the way he wiggles his nose,
Wiggle. wiggle, wiggle,
Wiggle, wiggle, wiggle
This is the way the bunny wiggles his nose
On Easter day! This is the way he flops his ears,
Flop, flop, flop. Flop, flop, flop
This is the way he flops his ears
On Easter day! This is the way he shakes his tail,
Shake, shake, shake, Shake, shake, shake
This is the way he shakes his tail
On Easter day!
This is the way the bunny hops,
Hop hop hop, Hop, hop, hop
This is the way the bunny hops
On Easter day! On Easter day!
2 TYDZIEŃ
SPRING
->GRASS
->SUN
->RAIN
->CLOUD
->BIRD
->FLOWERS
->WIND
->UMBRELLA
PIOSENKA: Spring - Charlie Hope
https://www.youtube.com/watch?v=chBltjHsHcs
3 TYDZIEŃ
OPPOSITES
->BIG
->SMALL
->SLOW
->FAST
->LOUD
->QUIET
->OPEN
PIOSENKA: OPEN SHUT THEM
Open shut them, open shut them.
Give a little clap, clap, clap.
Open shut them, open shut them.
Put them in your lap, lap, lap.
Big and small.
Big and small. Big and small.
Big, big, big, big. Small, small, small.
Big and small. Big and small.
Big, big, big, big. Small, small, small.
Please. No, thank you.
Please. No, thank you. Please. No, thank you.
Please, please, please, please. No, thank you.
Please. No, thank you. Please. No, thank you.
Please, please, please, please. No, thank you.
Fast and slow.
Fast and slow. Fast and slow.
Fast, fast, fast, fast. Slow, slow, slow.
Fast and slow. Fast and slow.
Fast, fast, fast, fast. Slow, slow, slow.
Loud and quiet.
Loud and quiet. Loud and quiet.
Loud, loud, loud, loud. Shh…quiet.
Loud and quiet. Loud and quiet.
Loud, loud, loud, loud. Shh…quiet.
Peek-a-boo.
Peek-a-boo. Peek-a-boo.
Peek-a, peek-a, peek-a-boo!
Peek-a-boo. Peek-a-boo.
Peek-a, peek-a, peek-a-boo!
4 TYDZIEŃ
Actions
->WALK
->WASH
->CLIMB
->SWIM
->HOP
->ROLL
->CLOSE
PIOSENKA: AROUND A CIRCLE
Jump around a circle and stop!
Touch your head 4 times!
1, 2, 3, 4!
Walk around a circle and stop!
Touch your nose 5 times!
1, 2, 3, 4, 5!
Hop around a circle and stop!
Touch your mouth 6 times!
1, 2, 3, 4, 5, 6!
Skip around a circle and stop!
Touch your shoulders 7 times!
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7!
Shake around a circle and stop!
Touch your arms 8 times!
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8!
Swim around a circle and stop!
Touch your back 9 times!
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9!
Fly around a circle and stop!
Touch your legs 10 times!
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10!
Run around a circle!
Everybody sit down.
13-17 marzec
- Szczegóły
- Kategoria: Ogłoszenia - Biedronki
ZDROWY JAK RYBA
- Zdrowy jak ryba- burza mózgów, wyjaśnienie powiedzenia „ zdrowy jak ryba”
- Piramida zdrowia- zapoznanie z piramidą zdrowego żywienia i kondycji fizycznej
- Niezdrowe czy zdrowe? Ćwiczenia w klasyfikowaniu, segregowanie produktów
- Koktajlowa bomba- zajęcia kulinarne, przygotowanie koktajlu owocowego i degustacja, zapoznanie z urządzeniem SOKOWIRÓWKA
- Co tak pachnie? Zabawa sensoryczna, stymulowanie węchu
- Królowa bałaganiara- słuchanie wiersza D. Gellner i jego treści. Rozmowa nt. Dbania o czystość.
- Zarazki precz- zabawa badawcza
- W gabinecie lekarskim- utrwalanie numerów alarmowych, chorobowy savoir-vivre- ustalanie zasad zachowania podczas wizyty u lekarza
- Zapoznanie z obrazem graficznym cyfry 9
- Zdrowe zęby mam bo o nie dbam- rozmowa nt. Dbania o zęby i zabawa logopedyczna
- Szczepionka- słuchanie opowiadania R. Piątkowskiej. Rozmowa nt. Jego treści
- Prawda czy fałsz- zabawa dydaktyczna utrwalająca omawianą tematykę
- 4, 5 latki Karty Pracy- wybranie, kolorowanie , dorysowywanie zdrowych produktów, historyjka obrazkowa- porządkowanie obrazków
- Ludzik zdrowia i choroby- tworzenie kolarzy z wycinków gazet
- Plakietka dzielnego pacjenta-rysowanie z wyobraźni, projektowanie wg. własnego pomysłu na szablonie koła
- Ćwiczenia poranne codziennie, ćwiczenia gimnastyczne 1 x w tygodniu, pobyt na świeżym powietrzu
6-10 marzec
- Szczegóły
- Kategoria: Ogłoszenia - Biedronki
SZTUKA WOKÓŁ NAS
- Sztuka- ćwiczenie spostrzegawczości i rundka z dokończeniem zdania „ SZTUKA TO...”
- Jak się czuję gdy...? zabawy dramowe, przedstawienie za pomocą mimiki, gestu jak się czujemy w różnych sytuacjach
- Tańcząca kropelka wody- zabawa muzyczna
- 4, 5 latki- ćwiczenie kreatywności, projektowanie i tworzenie własnej rzeźby i obrazu, projektowanie ogrodu na podstawie kodu, ćwiczenia grafomotoryczne, rysowanie instrumentów po śladzie.
- Tak czy nie? Aktywna ewaluacja zajęć
- Kolorowe kredki- zabawa orientacyjno-porządkowa
- Rzeźbiarstwo to ciężka praca- zabawa dydaktyczna. Wzbudzanie podziwu zawodem rzeźbiarza
- Zabytkowa waza- zabawy z literą W, zabawy słowne.
- Gdybym był/a rzeźbiarzem/ką to....- zabawy językowe, dokończenie zdania przez dzieci
- Co słychać na budowie? Zabawy dźwiękonaśladowcze
- Architektura- oglądanie albumów i książek, wyjaśnienie pojęcia „ architektura”
- Jak powstaje dom- historyjka obrazkowa ukazująca powstanie budowli od projektu do wykonania
- Klockolandia- zabawy konstrukcyjne z wykorzystaniem klocków, konstruowanie wieży według projektu nauczyciela
- Który budynek jest najwyższy? Zabawy matematyczne, stosowanie określeń „ wysoki, wyższy, najwyższy
- Muzyka przyjemna dla ucha- aktywne słuchanie muzyki z wykorzystaniem elementów metody B. Strauss
- Muzyk- zabawy ortofoniczne doskonalące aparat mowy oraz słuch
- Kto to jest? Wyjaśnienie znaczenia słów KOMPOZYTOR, DYRYGENT, ORKIESTRA
- Muzyczne nutki- zabawy matematyczne doskonalące umiejętność przeliczania ze zwróceniem uwagi na kardynalny i porządkowy aspekt liczby.
- Panna Kreseczka- słuchanie i omówienie wiersza W. Chotomskiej na podstawie teatrzyku sylwet, pokaz dzieł malarskich.
- Jaka to głoska? Analiza i synteza sylabowa wyrazów, wskazywanie pierwszej i ostatniej głoski w wyrazie.
- Martwa natura- praca plastyczna , malowanie farbami kompozycji przygotowanej przez nauczyciela.
- DZIEŃ KOBIET- SALON PIĘKNOŚCI I STREFA RELAKSU, przygotowanie niespodzianki dla dziewczynek