MAJ

2 TYDZIEŃ

NUMBERS

->ELEVEN

->TWELVE

->THIRTEEN

->FOURTEEN

->FIFTEEN

PIOSENKA: Let's Count to 20 Song For Kids

https://www.youtube.com/watch?v=0VLxWIHRD4E

 

3 TYDZIEŃ

MOTHER’S DAY

->MOTHER

->MAMMY

->FLOWERS

->PRESENTS

->CHOCOLATES

-> MOTHER'S DAY CARD

PIOSENKA: Happy Mother's Day

https://www.youtube.com/watch?v=OYAkwCj6qnA

 

4 TYDZIEŃ

JOBS

->TEACHER

->DOCTOR

->FARMER

->DENTIST

->CARPENTER

->PILOT

PIOSENKA: Jobs Song for Kids | What Do You Do?

https://www.youtube.com/watch?v=ckKQclquAXU

Łąka w maju

 

  • Poznanie litery „h, H”na podstawie zagadki o haczyku, rozwijanie słuchu fonematycznego, podawanie przykładów słów, próby czytania

  • Słuchanie opowiadania B. Szelągowskiej „ Zagadkowe zaginięcie żaby Żanety”- poznanie pojęcia kamuflażu orz cyklu rozwojowego żaby

  • Motyl z gąsienicy ?- czy to możliwe. Poznanie cyklu rozwojowego motyla

  • Praca plastyczna - Motyl

  • Motyle, biedronki – zabawy matematyczne

  • Praca plastyczna - Owad

  • Prawda czy fałsz- ocenianie wartości logicznej zdań

  • Drzewo jako dom dla owadów – zabawa z reagowaniem na komendy

  • Zabawy dźwiękonaśladowcze „ Na łące”

     

 

Mieszkamy w Europie

 

  • Poznanie litery „ż, Ż” na podstawie bajki J. Brzechwy „ Żaba”, rozwijanie słuchu fonematycznego, podawanie przykładów słów, próby czytania

  • Poznanie kilku ciekawostek na temat krajów Unii Europejskiej podczas zabawy „ Lot”

  • Poznanie waluty Polski jak też Unii

  • Poznanie najbliższych sąsiadów Polski – praca z mapą oraz wysłuchanie opowiadania A. Widzowskiej „ Niebieski przyjaciel”

  • Słuchanie hymnu Unii

  • Wykonanie pracy plastycznej - Big Ben

  • Kodowanie „ Podróż po Europie” – zabawy matematyczne utrwalające orientację na kartce, kodowanie wg barwnego kodu

  • Konkurs recytatorski - Witaj majowa Jutrzenko

 

Mali strażnicy przyrody

 

  • Poznanie litery „ f, F”, rozwijanie słuchu fonematycznego, utrwalenie poznanych liter, próby czytania

  • Słuchanie opowiadania M. Skrobacz „ Spotkanie z małym czarodziejem” – rozwijanie mowy, rozmowa na temat tego jak można dbać o swoje środowisko

  • Spotkanie z przedstawicielem KZGRL z Leszna – zajęcia ekologiczne,

  • „ Jak oczyścić wodę” – zabawy badawcze

  • Utrwalenie pojęcia recykling, segregowanie śmieci do odpowiednich koszy

  • „ Co to jest ekologia” – burza mózgów

  • „ Krokus” – kwiat pod ochroną – praca plastyczna

  • „ Eko zabawka” – praca plastyczna

  • Zagadki słuchowe „ Co to za dźwięki”

  • Zajęcia muzyczne „ Spotkanie z muzyką”